Logo Logo
Nové trendy v leadershipu - Daniela Pauknerová, Eva Jarošová, Hana Lorencová
Nové trendy v leadershipu - Daniela Pauknerová, Eva Jarošová, Hana Lorencová
Krátky popis Diskontní produkt Nové trendy v leadershipu - Daniela Pauknerová, Eva Jarošová, Hana Lorencová od výrobce Management Press, s.r.o. u nás najdete levně od 319 Kč
Obvyklá cena
  • 319
Výrobce/Značka
Management Press, s.r.o.
EAN 9788072614790
Hodnocení
(Celkem 21 hodnocení )
Aktuální trendy leadershipu v nových, globálních podmínkách ekonomického prostředí Cílem monografie předních českých autorů a pedagogů Vysoké školy ekonomické v Praze je představit základní přístupy, modely a koncepce v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů jednak poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých kulturních podmínkách, jednak představit ty trendy leadershipu, které se stávají aktuálními v nových, globálních podmínkách ekonomického prostředí Leadership je v současnosti nejčastěji vymezován jako proces ovlivňování druhých za účelem dosažení společných cílů Ovlivňovat druhé ve smyslu dosažení týmových či organizačních cílů však samo o sobě nestačí K tomu je zapotřebí schopných, kompetentních lídrů, vybavených příslušnými schopnostmi a dovednostmi, kteří jsou schopni motivovat své spolupracovníky Proto se autorský tým zaměřuje především na ty přístupy a aspekty leadershipu, které vedou k podněcování iniciativy vedených pracovníků, rozvíjení jejich potenciálu a k podpoře týmové práce a spolupráce Autoři si všímají především interakce lídra s jeho podřízenými, otázky následovníků a jejich zpětného vlivu na vedení lidí Zkoumání tak složitého jevu, jakým je leadership, znamená zabývat se rovněž tématy, jakými je například vztah leadershipu a moci, ovlivňování pracovníků i pracovních týmů či vazba leadershipu a organizační kultury Autoři se tudíž inspirovali globálními celospolečenskými trendy a zároveň v praxi ověřovali, jak se tyto trendy promítají do práce lídrů v našich podmínkách V monografii lze proto najít důležité principy, z nichž by měl moderní přístup k leadershipu vycházet Jde jednak o koncepty, které jsou již prověřeny dlouholetou praxí, ale i o koncepty, jež jsou u nás prozatím ne příliš známé (například participativní leadership, servant leadership, autentický leadership) Publikace zahrnuje šest výzkumných studií týkajících se – jak již bylo uvedeno - nových koncepcí leadershipu a jejich aplikace v organizačních podmínkách, dále problematiky genderových vztahů a v neposlední řadě rozvoje lídrů, jako je například osobní účinnost (self-efficacy), skupinových programů, koučování apod Její závěr je pak věnován aktuálním tématům leadershipu, která souvisejí s rozvojem potenciálu lídrů a jejich dalším směřováním Patří sem kreativita a její uplatnění v leadershipu, vývojový náhled na život lídra a jeho rozvoj a konečně téma zabývající se jevy, které mohou výkon činnosti lídrů limitovat, a jejich možným řešením Monografie autorského týmu pod vedením Evy Jarošové, Daniely Pauknerové a Hany Lorencové je určena nejen šéfům podniků státní i soukromé sféry, neziskovým apod organizacím, politikům i šéfům všech pracovních týmů, ale především studentům ekonomického zaměření, kteří se na tuto roli teprve připravují
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Management Press, s.r.o.
Další produkty v kategorii Podnikání a management