Jak dosáhnout výsledku prostřednictvím druhých lidí - problémy při delegování a jejich řešení Většina manažerů považuje delegování za standardní přístup při předávání odpovědností a pravomocí, ale ve skutečnosti manažeři málokdy skutečně delegují Nejčastější výhradou vůči delegování je, že než aby manažer podřízeným vše složitě vysvětloval, tak si práci raději udělá sám s jistotou vlastní kontroly kvality Publikace se zaměřuje na skryté příčiny této neochoty delegovat, na analýzu manažerovy motivace k delegování a na hledání východiska z tohoto problému Objasňuje přínosy delegování pro manažera, pracovníka a firmu, ukazuje jak správně delegovat a jaké jsou znaky špatného delegování, radí jak vybrat správného pracovníka pro delegování, jak poskytovat zpětnou vazbu či jak delegování využít k motivování pracovníka Kniha nenabízí laciné návody, ale hlubší zamyšlení nad souvislostmi mezi delegováním, motivováním lidí, řízením priorit a koučováním Delegování v této souvislosti chápeme spíše jako součást leadershipu a manažerovy sebereflexe než jako pouhé mana
žerské řemeslo Publikace provádí manažera úskalím sebepoznávání a základní "filosofie" úspěšného řízení