Logo Logo
Výzkum médií - Nejužívanější metody a techniky - Sedláková Renáta
Výzkum médií - Nejužívanější metody a techniky - Sedláková Renáta
Krátky popis Zlevněný produkt Výzkum médií - Nejužívanější metody a techniky - Sedláková Renáta od výrobce Grada Publishing, a.s. u nás najdete v akcii od 299 Kč
Obvyklá cena
  • 299
Výrobce/Značka
Grada Publishing, a.s.
EAN 9788024735689
Hodnocení
(Celkem 23 hodnocení )
Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice Čtenáři si tak osvojí základní pravidla vědecké práce a postupy vytváření a ověřování poznatků v oblasti mediálních, kulturálních a částečně i komunikačních studií Text představuje především linii vycházející ze sociologické tradice Publikace čtenářům: * pomáhá zvýšit obeznámenost s termíny z oblasti výzkumu médií a s jejich správným užíváním; * usnadňuje pochopit vztah mezi teoretickou a empirickou částí vědy, mezi teorií a konkrétními výzkumnými technikami; * poskytuje znalost základních výzkumných postupů, metod a technik na poli mediálních, komunikačních a kulturálních studií, a to jak ve vztahu k mediálním obsahům, tak k jejich příjemcům; * zvyšuje schopnost porozumět závěrečným zprávám z výzkumných šetření jak v odborných časopisech, tak z obecně dostupných zdrojů a umět posoudit kvalitu prezentovaných dat a vyvozených závěrů; * rozvíjí dovednosti potřebné pro přípravu a realizaci výzkumu mediální komunikace; * zvyšuje schopnost vhodně a jasně prezentovat výzkumná zjištění akademické obci i široké veřejnosti; * upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat při realizaci vlastního šetření a publikování jeho výsledků
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Grada Publishing, a.s.
Další produkty v kategorii Věda a technika