Logo Logo
Moderní sekretářka - Moderní kancelář - kolektiv
Moderní sekretářka - Moderní kancelář - kolektiv
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Moderní sekretářka - Moderní kancelář - kolektiv u nás najdete v akcii od 348 Kč
Obvyklá cena
  • 348
EAN 9788072059317
Hodnocení
(Celkem 30 hodnocení )
Jak dosahovat úspěchů v dnešním kancelářském prostředí Jak používat nejmodernější kancelářskou technik; jak připravovat profesionální obchodní dokumenty; jak volit efektivní postupy kancelářské práce; jak utvářet svou profesní kariéru a mnoho dalších užitečných tipů Nový rádce pro kancelářské profesionály je kompletní průvodce dnešní kanceláří, ať velkou či malou, a je natolik dobrý, že dokáže udělat z vaší sekretářky sekretářku dokonalou Každý kancelářský profesionál v ní najde užitečné informace o běžných obchodních a kancelářských procedurách Najde zkrátka vše, co potřebuje vědět o následujících důležitých oblastech: Lidé: Osvojí si, jak řídit svou kariéru, od hledání prvního zaměstnání po plánování postupu, a jak využívat při tvorbě kariéry internet Užitečné rady pro spolupráci se šéfem a spolupracovníky, o hospodaření s časem a hodnocení vlastního pracovního výkonu Informace: Naučí se, jak správně připravovat dokumenty, od e-mailových vzkazů po obchodní zprávy Osvojí si vhodné formátování každého dokumentu Začne bez problémů zvládat podrobné informace o korespondenci a komunikaci a vše, co potřebuje vědět o efektivním využívání nových technologií Procedury: Elektronická kancelář představuje nové možnosti a kapacity ukládání a správy obchodních záznamů a jiných informací Naše kniha naučí, jak využívat nejmodernější technologii při zpracování textů, správě záznamů a vedení účtů Kapitoly o základech obchodního práva, o plánování a realizaci schůzí a konferencí a o přípravě obchodních cest poskytnou základní informace o všem, co je při těchto činnostech důležité Naučí bez nesnází, jak provozovat kancelář on-line, rozvíjet profesionální kariéru, budovat mezilidské vztahy, telekomunikovat, zpracovávat poštu, tvořit dokumenty, zachovávat zásady obchodního stylu, korespondovat, zpracovávat informace, organizovat schůze a konference, cestovat doma i v cizině, zvládat bez potíží účetnictví, obchodní právo a psát obchodní dopisy v angličtině Informace jsou podávány jasným, přehledným způsobem Text je doplněn množstvím tabulek, grafů a příkladů a zajišťuje snadné pochopení důležitých témat Je to zkrátka encyklopedie, bez které se neobejde žádná pořádná kancelář
NOVINKA 0
Další produkty v kategorii Duchovní literatura, ezoterika