Logo Logo
Metody výzkumu médií - Trampota Tomáš
Metody výzkumu médií - Trampota Tomáš
Krátky popis Unikátní produkt Metody výzkumu médií - Trampota Tomáš u nás najdete po slevě od 365 Kč.
Obvyklá cena
  • 365
EAN 9788073676834
Hodnocení
(Celkem 28 hodnocení )
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).
NOVINKA 0
Další produkty v kategorii Psychologie