Logo Logo
Matematika 7 - učebnice - Rovinné útvary v souladu s RVP ZV /NOVÁ ŘADA/ - Jedličková M. a kolektiv
Matematika 7 - učebnice - Rovinné útvary v souladu s RVP ZV /NOVÁ ŘADA/ - Jedličková M. a kolektiv
Krátky popis Unikátní produkt Matematika 7 - učebnice - Rovinné útvary v souladu s RVP ZV /NOVÁ ŘADA/ - Jedličková M. a kolektiv od výrobce NOVÁ ŠKOLA, s.r.o. u nás najdete téměř zadarmo od 79 Kč
Obvyklá cena
  • 79
Výrobce/Značka
NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
EAN 9788072897612
Hodnocení
(Celkem 22 hodnocení )
Matematika - Rovinné útvary (učebnice) Autoři: Mgr Michaela Jedličková; RNDr Peter Krupka, PhD; RNDr Jana Nechvátalová Učebnice je zaměřena na: trojúhelníky (pojmy, těžnice, výšky), kružnice opsaná a vepsaná, střední příčky, rozdělení trojúhelníků, jejich vlastnosti, konstrukce trojúhelníků (základní), čtyřúhelníky (pojmy a rozdělení čtyřúhelníků), konstrukce čtyřúhelníků (základní), mnohoúhelníky, obvody a obsahy rovinných útvarů Přinášíme vám novou ucelenou řadu učebnic, pracovních sešitů a multimediálních interaktivních učebnic matematiky pro 6 až 9 ročník, které jsou koncipovány v souladu s RVP ZV Cílem celé této sady učebních materiálů matematiky druhého stupně základní školy je poskytnout učitelům kompletní podklady pro vedení moderní výuky tohoto předmětu Z tradičně pojaté výuky matematiky přebírá tato sada osvědčené didaktické prostředky – gradaci učiva, dostatečný důraz na procvičování látky a na podrobné, názorné a přesné vysvětlení každého jevu V bohaté míře však používá moderní prostředky – zejména vazbu učebnice na pracovní sešit, praktické využití probírané látky a velké množství interaktivních nástrojů Jednotlivé učebnice můžete zařadit individuálně podle ŠVP Učivo matematiky celého 2 stupně ZŠ není děleno klasicky do jednotlivých ročníků, ale je rozděleno do 16 témat Náplň každé učebnice přesně vychází z RVP ZV Rozdělení látky do samostatných tematických celků vychází vstříc potřebám škol – je tak možné řadit látku individuálně podle ŠVP, který má škola zpracovaný V navrženém pořadí je počítáno se čtyřmi tématy pro každý ročník Doporučeno pro 6 ročník: Desetinná čísla; Kladná a záporná čísla; Dělitelnost; Základy geometrie Doporučeno pro 7 ročník: Shodnost a souměrnost; Zlomky, poměr; Procenta, trojčlenka; Rovinné útvary Doporučeno pro 8 ročník: Hranoly a válce; Výrazy a rovnice 1; Konstrukční úlohy; Finanční matematika Doporučeno pro 9 ročník: Výrazy a rovnice 2; Úměrnosti a funkce; Podobnost a funkce úhlu; Jehlany, kužely a koule 1 téma = 1 učebnice + 1 pracovní sešit + 1 multimediální interaktivní učebnice V učebnici je látka vysvětlena, přičemž hlavní důraz je soustavně kladen na jednoduchost výkladu a na bezprostřední provázanost s praktickým využitím právě probíraného matematického aparátu Učebnice obsahuje dostatek vyřešených návodných úloh k podchycení všech jevů a úlohy na procvičení Řazení kapitol v učebnici a pracovním sešitě je pochopitelně identické, předpokládá se souběžná práce s učebnicí i pracovním sešitem V učebnici je použito několik jednoduchých typů textů a označení, které mají napomoci orientaci Jde o: Motivační texty, které právě probíranou látku uvozují a propojují s praxí Texty odkazující na dříve probranou látku, kde jsou zdůrazňovány návaznosti a podobnosti s novou látkou Texty vysvětlující novou látku, kde je nová látka předkládána a komentována Tyto texty jsou sestavovány tak, aby byly na jednu stranu čtivé a pochopitelné soustředěnému čtenáři bez případné pomoci, na druhou stranu pojaté co nejstručněji a s využitím velkého množství vysvětlujících obrázků a dalších grafických nástrojů Úkoly k zamyšlení – jde o jednoduché otázky, které mají umožnit učitelům motivovat žáky k přemýšlení a zejména k hledání souvislostí probírané tématiky s praxí Mohou posloužit jako námět k diskuzím v hodinách či k samostatné práci žáků doma „Poučky“ – zde jde o přesné formulace nových pojmů (definice), tvrzení (matematické věty) a postupů Jakkoli jde o přesné formulace, je neustále brán v úvahu věk žáků Navíc, aby byl v maximální možné míře odstraňován formalismus ve výuce matematiky, jsou „poučky“ vždy dávány do kontextu s vysvětlením a zdůvodněním Řešené úlohy, které jsou zařazovány pro ilustraci právě probíraného učiva, mnohdy zařazované formou hledání a zdůvodňování chyb v předkládaných „žákovských“ řešeních, popř úlohy, kde je předloženo více možných řešení Důraz je vždy kladen na vysvětlení Shrnutí kapitoly – na závěr kapitoly (před úlohami) je shrnuto, co bylo předmětem kapitoly Úlohy k procvičení – na konec každé kapitoly je uvedeno několik základních úloh, které se týkají látky v kapitole
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
Další produkty v kategorii Matematika