Logo Logo
Lobbing v moderních demokraciích - Müller B. K. (ed.), Laboutková Š.
Lobbing v moderních demokraciích - Müller B. K. (ed.), Laboutková Š.
Krátky popis Zlevněný produkt Lobbing v moderních demokraciích - Müller B. K. (ed.), Laboutková Š. od výrobce Grada Publishing, a.s. u nás najdete zlevněný od 149 Kč
Obvyklá cena
  • 149
Výrobce/Značka
Grada Publishing, a.s.
EAN 9788024731650
Hodnocení
(Celkem 30 hodnocení )
Regulace - typologie, formy a funkce zájmových skupin - pluralismus a neokorporativismus Ačkoli je lobbing veřejností nazírán jako něco podezřelého, jedná se o běžnou součást fungování liberálních demokracií, která přináší celé společnosti jak řadu výhod, tak i potenciálních problémů Velmi úzce je spojen s problematikou reprezentace zájmů, se zájmovými skupinami a fungováním občanské společnosti Kniha osvětluje roli lobbingu jako jedné z možných legitimních a legálních technik prosazování vlivu v moderních demokraciích Zabývá se popisem lobbistické praxe ve vybraných kontextech Publikace je určena zejména: studentům humanitních a sociálně vědních oborů, odborným pracovníkům, pracovníkům veřejné správy, lidem zaměstnaným ve veřejném, firemním i neziskovém sektoru
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Grada Publishing, a.s.
Další produkty v kategorii Sociologie, politologie