Za provokativním názvem nového alba mezzosopranistky Dagmary Peckové se skrývá pozoruhodná dramaturgická myšlenka Tím, co spojuje život moderního člověka s hrdinkami antické mytologie, je princip hříchu - a odpuštění Snad všechny zde ztvárněné postavy jsou ženy chytré a mocné, často obdařené nadpřirozenými schopnostmi Ženy odhodlané použít nejsilnějších prostředků, aby získaly, po čem touží - nebo aby se pomstily Ženy zrazené lstí či zraněné vlastní láskou Hned úvodní árie Massenetovy Marie Magdalény otevírá prostor pro poselství - že totiž jedinou cestou z hříchu je odpuštění "Když se podíváte na postavy v mezzosopránovém oboru, tak téměř každá se dá označit za hříšnici Snad je to temnější barvou hlasu", uvádí k nahrávce Dagmar Pecková Každá "hříšnice" je v jejím podání psychologicky a emocionálně do hloubky propracovaná Zdrojem této hloubky a inspirace byla zde vedle vlastní životní zkušenosti sólistky také skvěle doprovázející Slovenská filharmonie pod nekompromisním a svrchovaně muzikantským vedením Aleksandara Markoviće Láska, hřích a odpuštění Nahlédnutí do tajemné ženské duše!