Logo Logo
Strategie úspěšného podniku - Zdeněk Souček
Strategie úspěšného podniku - Zdeněk Souček
Krátky popis Ve slevě produkt Strategie úspěšného podniku - Zdeněk Souček od výrobce Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o u nás najdete v akcii od 690 Kč
Obvyklá cena
  • 690
Výrobce/Značka
Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o
EAN 9788074005725
Hodnocení
(Celkem 22 hodnocení )
Symbióza kreativity a disciplíny Nastoupila doba, kdy cestou k vítězství v oblasti podnikání je symbióza kreativity a disciplíny Ta vede k unikátnosti podniku, která umožní dosažení jeho konkurenceschopnosti Kniha se zabývá problematikou strategického řízení podniku Jejím hlavním cílem je ukázat, jak v současném světě zformulovat a uvést do života strategii, která svou unikátností zajistí podniku konkurenceschopnost, a tím jeho přežití a další rozvoj Autor popisuje, jak by management českých podniků měl reagovat na zásadní změny a vývojové trendy, probíhající ve světě Jsou definovány zásadní odlišnosti operativního řízení od řízení strategického, které je vrcholným intelektuálním výkonem top managementu Formulovány jsou principy strategického myšlení Je popsán proces od rozhodnutí zpracovat strategii až k její implementaci a aktualizaci Je také ukázáno, jak se přitom prolínají kreativita pracovníků s disciplínou při provádění jednotlivých aktivit Kniha obsahuje mnoho příkladů úspěšného i neúspěšného strategického řízení podniků, zejména těch, kde se autor na formulaci a implementaci strategií osobně podílel Přitom se ukazuje klíčová úloha tvůrčích pracovníků, jejich týmů a zejména vedoucích osobností (leaderů) přinášejících nové vize a nápady
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o
Další produkty v kategorii Ekonomie