Logo Logo
Smyslové vnímání - metody reedukace specifických poruch učení - Žáčková,Jucovičová
Smyslové vnímání - metody reedukace specifických poruch učení - Žáčková,Jucovičová
Krátky popis Neodolatelný produkt Smyslové vnímání - metody reedukace specifických poruch učení - Žáčková,Jucovičová od výrobce Nakladatelství D + H u nás najdete výhodně od 75 Kč
Obvyklá cena
  • 75
Výrobce/Značka
Nakladatelství D + H
EAN 9788090357990
Hodnocení
(Celkem 28 hodnocení )
Metody reedukace SPU - SMYSLOVÉ VNÍMÁNÍ Základem reedukace specifických poruch učení je rozvoj smyslového vnímání Tvoří nejen jeho základ a počátek reedukačního nácviku, ale celým jím prolíná Publikace seznamuje čtenáře se základními metodami rozvoje smyslového vnímání – zahrnuje oblast zrakového i sluchového vnímání Je doplněna ukázkami pomůcek Brožura je použitelná i pro mateřské školy - rozvoj smyslového vnímání tvoří nedílnou součást předškolní přípravy Ukázka: V procesu vývoje dítěte je smyslové vnímání zpočátku jednoduché, hrubé Se zráním, rozvojem nervové soustavy se stává pomalu jemnějším, diferencovanějším Pokud tento vývoj probíhá harmonicky a jednotlivé funkce nervové činnosti se rozvíjejí rovnoměrně, bývá dítě ke konci vývojového období předškolního věku připravené na výuku čtení, psaní a počítání Pokud tento vývoj rovnoměrný není, některé funkce jsou vyzrálejší, jiné méně, je tato připravenost ohrožena Pokud navíc nerovnoměrný vývoj přetrvává i do vyšších věkových období, je zde reálné nebezpečí vzniku specifických vývojových poruch učení U dětí se specifickými poruchami učení bývá proces vnímání nedostatečně rozvinutý, nebo se vyvíjí nerovnoměrně, případně je porušený Dochází tak ke zkreslenému vnímání světa a informací z něj čerpaných Tyto informace jsou pak nesprávně vyhodnoceny a tak reakce na ně není adekvátní, možnost adaptace na okolí je snížena Při čtení, psaní a počítání to znamená, že dítě nesprávně vnímá písmena, hlásky, číslice, a tudíž s nimi i nesprávně nakládá, nesprávně je čte, píše a manipuluje s nimi Na tomto základě pak vznikají specifické vývojové poruchy učení jako je dyslexie (specifická porucha čtení), dysortografie (specifická porucha pravopisu), dysgrafie (specifická porucha psaní a grafických schopností) a dyskalkulie (specifická porucha v oblasti matematických schopností)
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Nakladatelství D + H
Další produkty v kategorii Speciální pedagogika