Respekt by chtěl mít každý Není divu! Vždyť jen v atmosféře vzájemné úcty vás může práce bavit a může být zdrojem spokojenosti a štěstí Otázkou tak zůstává: Jak toho dosáhnout? Již dávno bylo prokázáno, že společnosti, jež se ke svým zaměstnancům chovají s úctou, mají navrch nejen v materiálním slova smyslu Vždyť respekt je uznání! Respekt se vyplatí Ekonomické škody pramenící z nedostatku respektu na pracovišti dosahují milionů: absence kvůli nemocem, vystresovaní nadřízení, zaměstnanci bez zájmu Autorka ukazuje, jak v praxi funguje spolupráce a řízení společnosti založené na respektu Respekt není jen otázkou etiky, ale v současnosti je také jasnou konkurenční výhodou Tato kniha je plná názorných příkladů a jasných myšlenek s mnoha cvičeními z praxe a s řádnou dávkou humoru Andrea Lienhartová žije ve Freiburgu a od roku 1995 dosahuje úspěchů jako trenérka manažerů, supervizorka a kouč v Německu, Rakousku a Švýcarsku Zaměřuje se na řízení, komunikaci, kariéru, management, ale i na rozvoj osobního potenciálu a posilování vlastních kompetencí Přitom vychází z předpokladu, že zdroje potřebné k dosažení cílů má každý v sobě Již léta se jí daří naplňovat své životní krédo: „Uvažuj v možnostech, ne v problémech"