Logo Logo
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek
Krátky popis Designový produkt Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek od výrobce Grada Publishing, a.s. u nás najdete ve slevě od 298 Kč
Obvyklá cena
  • 298
Výrobce/Značka
Grada Publishing, a.s.
EAN 9788024739267
Hodnocení
(Celkem 25 hodnocení )
Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat ? 3, rozšířené vydání Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Grada Publishing, a.s.
Další produkty v kategorii Marketing, reklama, pr