Logo Logo
Průvodcovské činnosti - Seifertová a kolektiv Věra
Průvodcovské činnosti - Seifertová a kolektiv Věra
Krátky popis Neodolatelný produkt Průvodcovské činnosti - Seifertová a kolektiv Věra od výrobce Grada Publishing, a.s. u nás najdete v akcii od 269 Kč
Obvyklá cena
  • 269
Výrobce/Značka
Grada Publishing, a.s.
EAN 9788024748078
Hodnocení
(Celkem 21 hodnocení )
Zcela nová, prakticky zaměřená a na našem trhu ojedinělá publikace je určena průvodcům, podnikatelům a pracovníkům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a studentům odborných škol zaměřených na cestovní ruch a průvodcovské služby Zkušení autoři se zabývají činnostmi a technikami jednotlivých kategorií průvodců (vedoucí skupiny, delegát, animátor, horský vůdce atd), využitím moderních technologií při jejich práci, možnostmi získávání zakázek, obchodními a marketingovými znalostmi a dovednostmi průvodců Věnují se též legislativní úpravě a vzdělávání průvodců v ČR a mezinárodnímu rozměru průvodcovské činnosti z pohledu mezinárodních organizací i z pohledu mezinárodních norem a smluv Opomenut není ani význam přírodního a kulturního dědictví pro práci průvodce Zajímavý je úvod knihy, který přibližuje historické kořeny činnosti průvodců a na konkrétních příkladech mapuje zatím nepublikovanou historii této činnosti v českých zemích od 19 století do současnosti Obsah publikace: O autorech 8 1 Historie průvodcovské činnosti a současná právní úprava 11 11 Od starověku po novověk 11 12 Průvodcovská činnost v českých zemích za Rakouska-Uherska a první československé republiky 17 13 Vývoj českého cestovního ruchu a činnosti průvodců od znárodnění do roku 1990 20 131 První etapa vývoje 20 132 Druhá etapa vývoje 21 14 Uvolnění podnikatelské činnosti s přihlédnutím k průvodcovské činnosti po roce 1990 a do současnosti 22 141 Obecná charakteristika období 22 142 První etapa vývoje 24 143 Druhá etapa vývoje 25 15 Současné právní úpravy průvodcovské činnosti 25 2 Průvodci, udržitelný rozvoj cestovního ruchu a ochrana přírodního a kulturního dědictví UNESCO 27 21 Památky UNESCO v České republice 31 22 Nehmotné památky UNESCO v České republice 46 3 Současné podmínky průvodcovské činnosti 54 31 Vzdělávání průvodců 54 311 Kompetence 54 312 Rámec pro vzdělávací programy 55 313 Všeobecně vzdělávací předměty 56 314 Odborné předměty 57 315 Praktická výuka 59 316 Hodnocení způsobilosti 59 317 Poskytovatelé vzdělávání (školení) 59 32 Podnikání v oblasti průvodcovské činnosti v ČR 61 321 Všeobecné předpoklady k výkonu profese průvodce 62 322 Odborná způsobilost 62 323 Poskytování služeb turistických průvodců v členských státech Evropské unie 64 Orgány Evropské unie a jejich působnost v oblasti služeb cestovního ruchu 64 Zásadní kauzy projednávané Evropským soudním dvorem vtahující se k problematice turistických průvodců 65 324 Odstraňování překážek pro svobodné poskytování služeb turistických průvodců 68 Význam Směrnice o službách na vnitřním trhu pro fungování jednotného trhu EU 69 325 Daňové aspekty, sociální a zdravotní pojištění 70 326 Řešení pojistných událostí 72 327 Systém uznávání odborných kvalifikací 75 328 Svoboda usazení a přeshraniční poskytování služeb 76 329 Uznávání odborné kvalifikace státních příslušníků členských států Evropské unie pro oblast podnikání v režimu živnostenského zákona v České republice 78 3210 Řešení sporů při uznávání odborné způsobilosti průvodců 82 4 Charakteristika průvodcovské činnosti 85 41 Základní kategorie průvodcovské činnosti 86 42 Další členění průvodců v cestovním ruchu dle jejich specifického zaměření 87 43 Eko-turistika jako fenomén cestovního ruchu v současném období 92 44 Dobrodružný cestovní ruch 94 441 Informace před započetím cesty 94 442 Minimum informací poskytovaných v rámci činnosti dobrodružného cestovního ruchu 97 443 Minimum informací poskytovaných po ukončení činnosti dobrodružného cestovního ruchu 97 444 Úloha průvodce 97 445 Požadované kompetence (schopnosti) průvodce 100 446 Udržování a zlepšování způsobilosti průvodce 102 45 Teoretické vymezení a význam kvality v cestovním ruchu 103 451 Význam kvality poskytovaných služeb pro rozvoj cestovního ruchu 103 452 Přístupy zajišťující, symbolizující a určující kvalitu v cestovním ruchu 104 Klasifikace (kategorie, třída, zařazení, ohodnocení) 104 Značky kvality (quality lables) 104 Certifikace 107 453 Kvalita průvodcovských služeb a řešení stížností 108 Sytémy hodnocení kvality služeb průvodců v zahraničí 111 454 Mezinárodní normalizace a průvodcovské služby 111 455 Turistické informační značky a symboly 114 Mezinárodní spolupráce v oblasti veřejného a turistického značení 114 Veřejné a turistické značení v České republice 116 5 Obchodní dovednosti průvodce 121 51 Obchodní aktivity a dovednosti 122 52 Praxe obchodních aktivit průvodce v České republice 125 53 Základní obchodní agenda průvodce 128 6 Marketingové znalosti průvodce 131 61 Změny na trhu cestovního ruchu a aplikace marketingu 131 62 Základní faktory ovlivňující trávení volného času a kvalitu poskytovaných průvodcovských služeb v cestovním ruchu 133 63 Segmentace trhu cestovního ruchu 137 64 Marketingový mix 138 65 Komunikace průvodce 140 66 Obchodní značky (brands) 144 7 Průvodcovská činnost v praxi - technika průvodcovské činnosti 149 71 Osobnost
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Grada Publishing, a.s.
Další produkty v kategorii Ostatní hobby