Logo Logo
Pod vlivem Facebooku - David Kirkpatrick
Pod vlivem Facebooku - David Kirkpatrick
Krátky popis Neodolatelný produkt Pod vlivem Facebooku - David Kirkpatrick od výrobce Computer Press, a.s. u nás najdete ve slevě od 129 Kč
Obvyklá cena
  • 129
Výrobce/Značka
Computer Press, a.s.
EAN 9788025135730
Hodnocení
(Celkem 20 hodnocení )
Příběh z nitra společnosti, která spojuje svět Facebook je unikátní fenomén, vlastní rozlehlý svět uvnitř Internetu, platforma, která navždy změnila nejen Síť sítí, ale i způsob, kterým komunikujeme a sdílíme své názory, pocity a dojmy s druhými lidmi Jak to všechno celé začalo? Je vývoj Facebooku živelný, nebo se řídí podle předem připraveného scénáře? Zkušený, slavný žurnalista David Kirkpatrick pronikl hluboko dovnitř společnosti Facebook i do myslí klíčových aktérů, Marka Zuckerberga nevyjímaje, aby seskládal mozaiku příběhu plného odvážných idejí, odhodlanosti, tvrdé práce, peněz a slávy, ale i konfliktů, zrady a zklamání Setkáte se s mladičkým harvardským studentem Markem, zhodnotíte první zárodky Facebooku, poznáte první tým studentů, který kolem sebe vytvořil, budete spolu s čerstvě založenou společností stoupat na žebříčku popularity a prodírat se trny konkurence, nepochopení a kritiky a nakonec očima aktérů nahlédnete do otevřené budoucnosti Facebooku a sociálních sítí obecně Zejména však poznáte ideje, zásady, motivy a přání zakladatele a lidí kolem něho Hlubokomyslné, hodnověrné a informacemi nabité vyprávění se neomezuje jen na zrod a vývoj podnikatelského úspěchu par excellence – zamýšlí se také nad současnými i budoucími dopady Facebooku na společnost jako celek Kniha vznikla za plné spolupráce Marka Zuckerberga, současných i bývalých členů jeho týmu a dalších lidí, kteří pro ni poskytli exkluzivní rozhovory Na motivy jejího příběhu byl v roce 2010 natočen oscarový film The Social Network O autorovi: David Kirkpatrick, uznávaný americký mediálně-technologický expert, byl po mnoho let šéfredaktorem sekce Internet a technologie magazínu Fortune Od roku 2001 organizuje série konferencí zaměřených na interakci technologií a člověka
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Computer Press, a.s.
Další produkty v kategorii Marketing, reklama, pr