Logo Logo
Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander
Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander
Krátky popis Designový produkt Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander od výrobce Computer Press, a.s. u nás najdete téměř zadarmo od 219 Kč
Obvyklá cena
  • 219
Výrobce/Značka
Computer Press, a.s.
EAN 9788025116418
Hodnocení
(Celkem 24 hodnocení )
Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu Publikace je určena pro: marketingové manažery studenty řídící pracovníky obecně 
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Computer Press, a.s.
Další produkty v kategorii Marketing, reklama, pr