Logo Logo
Marketing podle cílových skupin - Florian Allgayer, Jochen Kalka
Marketing podle cílových skupin - Florian Allgayer, Jochen Kalka
Krátky popis Ve slevě produkt Marketing podle cílových skupin - Florian Allgayer, Jochen Kalka od výrobce Bizbooks u nás najdete ve slevě od 389 Kč
Obvyklá cena
  • 389
Výrobce/Značka
Bizbooks
EAN 9788025116173
Hodnocení
(Celkem 29 hodnocení )
Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme v Evropě „Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ji ten někdo kupuje? A koupí si ten, kdo ji kupuje, třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí takový člověk? BMW, Volkswagenem nebo Toyotou?“ Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný Dotazovaní spotřebitelé nejsou analyzováni jen teoreticky nebo s pomocí výsledků studií, ale také empiricky pomocí skupinových interview V nich především nám prozrazují, jak vnímají reklamu, kterým značkám dávají přednost při nákupu, jak využívají média a jaké hodnoty vyznávají Kniha je určena: - marketingovým manažerům, kteří chtějí dobře poznat své zákazníky - sociologům, pro které je unikátní demografickou studií - studentům a všem zájemcům o danou problematiku Obsah publikace mapuje středoevropskou realitu, která se může jevit národně, regionálně či dobově podmíněná Svým způsobem je však univerzální, neboť jak však uzavírají autoři výsledek své studie: „člověk, který jezdí s BMW a kupuje tyčinku Mars, pere ještě dnes s Persilem – pokud to dělal již dříve“ O autorech: Lehkomyslně strčí Jochen Kalka celé lidstvo do šuplíků, rozdělí je na propagátory nových trendů, experimentátory nebo požitkáře a dělá si pak starosti s tím, kam sám sebe zařadit Promoval na univerzitě v Tübingen v oboru marketingové komunikace a pracoval od roku 1992 jako odborný redaktor časopisu Medienwelt, s pracovními výlety k Burdě a Ernst&Young Jako šéfredaktor Media&Marketing nastartoval série o cílových skupinách s institutem Sinus, GIM a TNS Infratest Dnes má co do činění hlavně s cílovými skupinami z mediální a reklamní branže, je ale zároveň šéfredaktorem časopisů W&V (Werben&Verkaufen), Marketingjournal, Kontakter a přirozeně Media&Marketing Florian Allgayer jako studovaný psycholog a hudební vědec je poradcem a docentem pro analýzu cílové třídy a management poradenství pro zákazníky Podporuje jako jednatel poradenského podniku Allgayer Media GmbH přitom své zákazníky, aby vystopovali cílové třídy setrvávající na svých hodnotách a aby je oslovili v té pravé tonalitě Již mnoho let zodpovídá a stará se o řady cílových skupin v Media&Marketing Byl autorem pro W&V, stejně jako šéfredaktorem a vydavatelem více odborných titulů zabývajících se speciálními tématy a časopisů v oblasti kultury mladých
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Bizbooks
Další produkty v kategorii Marketing, reklama, pr