Logo Logo
Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman
Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman
Krátky popis Diskontní produkt Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman od výrobce Management Press, s.r.o. u nás najdete levně od 249 Kč
Obvyklá cena
  • 249
Výrobce/Značka
Management Press, s.r.o.
EAN 9788072613991
Hodnocení
(Celkem 26 hodnocení )
Věřte v úspěch a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě Dlouhou dobu se nás autoři velkých knih o marketingu snažili přesvědčit, že k jeho řádnému použití jsou zapotřebí desítky profesionálních pracovníků, služby globální reklamní agentury a hlavně hodně peněz Podnikatelská praxe však ukazuje, že zákazníkům je celkem jedno, jestli máte miliony na reklamu nebo ne a je-li to, co používáte, korektním marketingem podle učebnice Chtějí dostat odpovědi na své potřeby a problémy, ale také něco navíc Jak potvrzují nejmodernější metody, včetně skenování mozků, lidé se jen zřídka rozhodují na základě racionálních argumentů Rozhodují emoce a instinkty Intuitivní marketing se proto vrací k základům, na nichž mohou malí a střední podnikatelé postavit svůj úspěch Místo nákladných metod a nástrojů využívá možnosti, které každému z nás poskytuje intuice a obyčejný „selský rozum“ Po přečtení této knihy zjistíte, že nepotřebujete miliony, abyste mohli konkurovat velkým společnostem nebo abyste se vůbec vymanili z konkurenčního prostředí Že nemusíte mít tituly a vysokoškolské vzdělání Důležité jsou naopak zaujetí pro službu zákazníkům a nadšení pro vlastní práci, vynalézavost a odvaha přicházet s novými myšlenkami Kniha Intuitivní marketing se obvykle nestává ozdobou podnikatelských knihoven, protože je opotřebená častým používáním S ní tedy získáte nástroj, který vás bude každodenně provázet na cestě k úspěchu Jak rozvíjet intuici, tuto schopnost vcítit se do zájmů a potřeb zákazníka, a jak si osvojit praktické zásady intuitivního marketingu, se snaží ukázat předkládaná kniha autora, jenž se právě těmito zásadami ve vlastní podnikatelské praxi řídí již po celé dvacetiletí Zkušenost s vlastním podnikáním mi říkala, že zákazníkům je celkem jedno, jestli máte peníze nebo ne a je-li to, co používáte, korektním marketingem podle učebnice Chtějí dostat odpovědi na své potřeby a problémy, ale nejen je Jak jsem se mnohokrát přesvědčil, dožadují se také uspokojení svých osobních potřeb, což je například (a především) požadavek na prokazování uznání a úcty To, co jsem tehdy intuitivně rozeznal jako důležité, dnes potvrzují nejmodernější metody včetně skenování mozků Vyplývá z nich, že zákazník se jen zřídka rozhoduje jen na základě racionálních argumentů A že ty jsou ve většině případů méně důležité, než emoce a instinkty Za tu dobu, která uplynula od napsání a prvního vydání knihy, se svět v některých ohledech podstatně změnil Používáme mnohem více internet, máme chytré mobily, trávíme spoustu času na sociálních sítích V e-shopech už nekupujeme jen knihy, ale také čerstvou zeleninu Elektronické knihy vytlačují své tištěné předchůdce Dalo by se tedy říci – a nemálo lidí si to skutečně myslí – že se odpovídajícím způsobem změnil i člověk a homo sapiens byl nahrazen homo digitalis Jenže náš mozek se nevyvíjel po desítky roků, jak je tomu u počítačů nebo internetových technologií Jestliže stále používá programy staré statisíce let, pak nemůžeme očekávat, že se během krátkého okamžiku významně přizpůsobí nové době Pro marketing malých a středních podnikatelů z toho vyplývá zásadní úkol: Přestat se snažit předělávat zákazníky ke svému obrazu a začít moderní techniku a technologie používat v souladu s nastavením jejich mozků Netvrďme, že lidé nepotřebují chuť, čich nebo dokonce hmat, protože je na internetu nevyužijí Že jim stačí „přátelství“ na Facebooku a milují vylidněné samoobsluhy, kde nepotkají človíčka Že největší uspokojení jim přináší porovnání dvou číselných tabulek s nabídkami Že vlastně nenakupují lidé, ale big data A že vlastně – jistě jen náhodou – chtějí vlastně to, co je pro nás nejpohodlnější dá nám nejméně práce Ve skutečnosti jsme stále tvory společenskými a podle toho se chováme Máme potřebu se setkávat, komunikovat spolu a získávat od druhých lidí podněty pro své emoční uspokojení Nejsme roboti, nechováme se tak a především se ve svých rozhodnutích příliš neřídíme racionální logikou To neznamená, že naše chování je tím pádem nepředvídatelné, ale že má jiná pravidla A o nich se v této knize dozvíte mnoho zajímavého a užitečného Jakkoliv se tedy může intuitivní marketing v záplavě návodů na podnikání v digitálním světě jevit jako poněkud nemoderní, opak je pravdou Pokud nechcete klouzat po povrchu a toužíte uplatnit celý svůj marketingový potenciál, poskytne vám k tomu všechny potřebné návody a rady A díky jejich
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Management Press, s.r.o.
Další produkty v kategorii Marketing, reklama, pr